Overblog
Alex Deno on the Road

Epiloog

21 Octobre 2016 , Rédigé par Linda Callens

Toen we pas terug waren, kwam ik 's nachts wakker en ik wist niet waar ik was. Ik voelde de achterzijde van de camper niet en panikeerde. Opeens viel mijn frank: ik was thuis. Het avontuur dat Alex en ik beleefd hebben was formidabel, en zeer vermoeiend....

Woensdag 19 oktober

20 Octobre 2016 , Rédigé par Linda Callens Publié dans #Dagboek moskou expo

De laatste etape ligt voor ons. Nog een 900 km te gaan en we zijn thuis. Krijg een beetje genoeg van autostrades. Het is altijd hetzelfde. Eerst bossen, velden en nog eens bossen, en nu bossen, velden en geluidswerende muren. Het begint zijn tol te eisen....

Dinsdag 18 oktober

20 Octobre 2016 , Rédigé par Linda Callens Publié dans #Dagboek moskou expo

We vertrekken uit Warschau en nemen een andere route dan op de heenweg. De autostrade van Berlijn naar Hannover is volledig afgesloten wegens werken (dank je internet). Dus beslissen we via Dresden te gaan. Maurice wordt gevoederd met beetjes zodat hij...

Maandag 17 oktober - Warschau

20 Octobre 2016 , Rédigé par Linda Callens Publié dans #Dagboek moskou expo

Net als in het heengaan, rijden we niet op maandag. Aangezien we gisteren zo goed zijn opgeschoten, kunnen we vandaag Warschau bezoeken. De bus stopt op een 150 m van de camping, overstappen op een bus richting centrum en we zijn er - 10 km verder dan...

Zondag 16 oktober

20 Octobre 2016 , Rédigé par Linda Callens Publié dans #Dagboek moskou expo

's Morgens worden we vroeg wakker. We ontbijten en gaan terug op weg. Kilometers ver staan vrachtwagens te wachten tot de grens naar Rusland voor hen opengaat. Aan de kant van de weg staan regelmatig werf WC's opgesteld. Aangezien Maurice (onze GPS) ons...

Zaterdag 15 oktober

20 Octobre 2016 , Rédigé par Linda Callens Publié dans #Dagboek moskou expo

Vandaag keren we naar huis terug. Ik zou graag aan de grens geraken, die 625 km verder ligt. De laatste dag dat onze visa geldig zijn is morgen. Je kan heel snel de grens overgeraken maar het kan ook tot 8 uur duren, afhankelijk van het verkeer. Hoewel...

Vrijdag 14 oktober

14 Octobre 2016 , Rédigé par Linda Callens Publié dans #Dagboek moskou expo

De tentoonstelling zit erop. Nu rest het afbreken ervan. In de namiddag nemen we de metro om terug te gaan naar de Patriarchenvijvers. Opnieuw staan er camera's klaar. Alex wordt geïnterviewd over het incident van gisterenavond en opeens komt die jonge...

Donderdag 13 oktober - tentoonstelling !!!

14 Octobre 2016 , Rédigé par Linda Callens Publié dans #Dagboek moskou expo

Hebben ons toch nog mogen haasten. Marina's man kwam ons reeds halen om 16 uur. Blijkt dat het programma lichtjes veranderd was en we daar een uur vroeger moesten zijn. We komen toe in het "Huis aan de Vijvers", twee televisiezenders hadden al hun camera's...

Donderdag 13 oktober - tijdens de dag

13 Octobre 2016 , Rédigé par Linda Callens Publié dans #Dagboek moskou expo

Alles of niets vandaag. Ofwel wordt het een succes ofwel een reuze flop. Pffff. Gisteren vroeg Marina of ik een kleed of zoiets mee heb, ze wil duidelijk niet dat ik in een jeans op de vernissage verschijn. Vroeger, 30 kg geleden, had ik geen probleem...

Woensdag 12 oktober

12 Octobre 2016 , Rédigé par Linda Callens Publié dans #Dagboek moskou expo

Gisterenavond hebben we een email gekregen van Marina, met een uitleg waarom het restaurant aan de Patriarchenvijvers een betere locatie is dan Gostiny Dvor. Ze had het waarschijnlijk aan mijn gezicht gezien dat ik niet zo tevreden ben. Ze heeft gelijk:...